Optimalizace webové stránky pro vyhledávače. – Tomáš KELLNER
Tomáš KELLNER
Bakalářská práce
Optimalizace webové stránky pro vyhledávače.
Search engine optimization.
Anotace:
Cílem této práce je analýza webové stránky sportovního zpravodajství PatRESS.cz a návrh doporučení, která povedou ke zvýšení návštěvnosti stránky prostřednictvím internetových vyhledávačů. V teoretické části, k jejímuž zpracování jsem použil odbornou literaturu, jsem nejprve definoval základní pojmy týkající se Internetu, internetových stránek a internetových vyhledávačů a také jsem stručně shrnul …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is the analysis of the sports news website PatRESS.cz and to suggest recommendations, which will increase the site traffic throught the search engines. In the theoretical part, which I based on professional literature, at the first I defined the basic terms related to the Internet, websites and search engines, and I briefly summarized the historical development of search …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 3. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KELLNER, Tomáš. Optimalizace webové stránky pro vyhledávače.. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
-
The Impact of Search Engine Optimization and Search Engine Marketing Channels on an Online Start-up Business
Daniel Stand -
Metody SEO (search engine optimisation) a SEM (search engine marketing) a jejich použití v českém online prostředí
Martin Kostelník -
Search Engine Optimization a Search Engine Marketing
Viktor Moravec -
Search Engine Marketing a Search Engine Optimization
Jan Šmidrkal -
Search Engine Oprimization a Search Engine Marketing
Pavel Stárek -
Implementace Search engine marketingu a předpoklady jeho efektivity
Oles Vasylyev -
Aplikace Search Engine Optimization a Search Engine Marketingu
Lukáš Zábranský -
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková