Marketingový výzkum faktorů ovlivňujících spotřebitele – Bc. Jakub Švajgl
Bc. Jakub Švajgl
Bakalářská práce
Marketingový výzkum faktorů ovlivňujících spotřebitele
Marketing research of factors influencing consumers
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Josef Novotný, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Švajgl, Jakub. Marketingový výzkum faktorů ovlivňujících spotřebitele. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku: Management malých a středních podniků
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.