Natálie Kučerová
Bakalářská práce
Marketingový mix vybrané firmy
Marketing mix for a specific company
Anotace:
Hlavním cílem práce je za pomoci teoretických východisek marketingového mixu 4P popsat a zhodnotit současný stav využívání marketingových nástrojů vybrané firmy a prostřednictvím syntézy získaných poznatků formulovat návrhy na zlepšení marketingových nástrojů. Na začátku teoretické části je vymezen základní rámec práce vysvětlením pojmu marketing, ze kterého marketingový mix vychází. Hlubší pozornost …víceAbstract:
The purpose of this text is to analyze the Diana company’s marketing mix 4P (4Ps) and to use the identified results of the analysis for development of Diana’s marketing mix strategy. To fully understand the subject is attention paid to the introduction of marketing mix and description its components such as product, price, place and promotion. Thereafter, the model of marketing mix 4P (all key elements …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Huml
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Hospodářská a kulturní studia
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková
Název
Vložil
Vloženo
Práva