Marketingová komunikace vybrané společnosti – Veronika Brožová
Veronika Brožová
Diplomová práce
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Marketing comunication in firm
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je na základě provedeného dotazníkového šetření a analýzy dat navrhnout vhodná doporučení v oblasti marketingové komunikace společnostiCosta Coffee. K naplnění hlavního cíle práce předchází jednotlivé dílčí cíle, které na sebelogicky navazují. Teoretická část obsahuje pojmy týkající se marketingu, marketingovéhomixu a marketingové komunikace, zejména komunikačního mixu …víceAbstract:
The main goal of the diploma thesis is to propose suitable recommendations in thearea of marketing communication of the company Costa Coffee on the basis of a questionnaire survey and data analysis. To accomplish the main goal of the thesis, logicallysequenced partial goals precede it. The theoretical part contains basic terms related tomarketing, marketing mix and marketing communication, especially …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Štěpán Kala, MBA Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketing Strategy of the Company in Terms of New Trends in Nutrition
Iryna Trylis -
New Trends of Business Management in International Environment
Yutong Lei -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
New Trends in Recruitment Strategies
Isabelle Toscani -
Petroarchaeological research of ceramic production in the area of Western Carpathians at the end of the Early Bronze Age
Jan Petřík -
Nové trendy marketingu v umění
Ivan Kubál -
Nove trendy v marketingu analyza, moznosti uplatneni v CR
Ondřej MÁČALÍK -
Marketing školy, srovnání po 6 letech, nové trendy
Jaroslav Kresánek
Název
Vložil
Vloženo
Práva