Tvorba úloh na téma biologie člověka pro 2. stupeň ZŠ – Michaela LINEVYČOVÁ
Michaela LINEVYČOVÁ
Bakalářská práce
Tvorba úloh na téma biologie člověka pro 2. stupeň ZŠ
Creation of tasks on the topic of human biology for 2nd grade of elementary schools
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na tvorbu úloh na téma biologie člověka. Teoretická část je věnovaná učebním úlohám v různých obsahových rovinách (od definice přes členění až po metodiku jejich tvorby) od počátku zkoumání do současnosti s ohledem na závěry výzkumů v celosvětovém měřítku. Výsledkem praktické části práce je sada patnácti úloh, ve které je zastoupena podstatná část úrovní obtížnosti dvoudimenzionální …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on creating tasks on the topic of human biology. The theoretical part is devoted to learning tasks at different levels of content (from definition through division to the methodology of their creation) from the beginning of the research to the present considering the findings of research on a global scale. The result of the practical part of the thesis is a set of fifteen …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Olga Vránová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LINEVYČOVÁ, Michaela. Tvorba úloh na téma biologie člověka pro 2. stupeň ZŠ. Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Matematika se zaměřením na vzdělávání a přírodopis se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Bloomova taxonomie jako předpoklad tvorby testových úloh ve výuce dějepisu
Tereza KLIKOVÁ -
Analýza učebních úloh ve výuce anglického jazyka ve 4. ročníku ZŠ dle Bloomovy taxonomie
Hana Matušková -
Využití revidované Bloomovy taxonomie pro rozvoj HOCS (Higher Order Cognitive Skills - kognitivních úrovní vyššího řádu) v ekonomickém vzdělávání
Dana Kolářová -
Aplikace Bloomovy taxonomie ve výukovém procesu Vyšší odborné školy designu
Jana BERGOVÁ -
Aplikace Bloomovy taxonomie ve tvorbě geografických učebních úloh na 1. stupni ZŠ
Žaneta HEJNOVÁ -
Bloomova taxonomie (RBT) ve výuce španělštiny
Marta TLAMSOVÁ -
Bloomova taxonomie (RBT) a aktivizující metody ve výuce cizích jazyků se zaměřením na španělštinu
Petra FEKETOVÁ -
Tvorba učebních úloh zaměřených na interdisciplinární vztahy mezi obory přírodopis a chemie
Tereza HÁNOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva