Analýza a hodnocení výkonnosti Rodinného pivovaru Bernard a. s. – Bc. Jaromíra Vodrážková
Bc. Jaromíra Vodrážková
Diplomová práce
Analýza a hodnocení výkonnosti Rodinného pivovaru Bernard a. s.
Analysis and performance evaluation of Family brewery Bernard a.s.
Anotace:
Tato práce pojednává o marketingovém pojetí konkurenční výhody u vybraného podniku a také o řízení výkonnosti. V práci jsou popsána teoretická východiska konkurenceschopnosti, konkurenční výhody a jejich měření. Ve druhé části práce jsou kvantifikovány konkurenční výhody podniku a je ověřováno jejich užití pro strategické cíle firmy. V závěru jsou uvedena zhodnocení a navržena doporučení pro ještě …víceAbstract:
This work deals with marketing conception of chosen company competitive advantage and also with performance management. In this work there are described some theoretical principles of competitiveness, competitive advantage and their measuring. The second part of this work quantifies the company's competitive advantage and verifies the usage of the competitive advantage for the strategic targets of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Michaela Stříteská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vodrážková, Jaromíra. Analýza a hodnocení výkonnosti Rodinného pivovaru Bernard a. s.. Pardubice, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Parametrická statistická metoda syntézy řeči s různým počtem stavů HSMM
Martin ČERNÝ -
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
Alžběta Matějková -
Zavádění softwarového produktu na trh
Černohorský Černohorský -
Analýza produktu – zdroj konkurenční výhody
Linda Rakytková -
Analýza produktu - zdroj konkurenční výhody
Ivana Popelářová -
Analýza produktu - zdroj konkurenční výhody
Eva Kadlecová -
Získání konkurenční výhody pomocí inovace produktu online startupové služby
Jan Zábrodský -
Analýza produktu - zdroj konkurenční výhody
Kateřina Tlustá