Martina Bolatzká
Bakalářská práce
Image vody
The Image of Water
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou image balené a kohoutkové vody v kontextu marketingové komunikace. Teoretická část se zabývá základním vymezením pojmů spojených s marketingovou komunikací, public relations a image. Dále rozebírá vývoj fenoménu kohoutková a balená voda z hlediska marketingové komunikace a public relations. Praktická část obsahuje výsledky kvantitativního výzkumného šetření …víceAbstract:
The thesis deals with the phenomenon of bottled and tap water in the context of marketing communication. The theoretical part focuses on the basic definition of the terms related to marketing communication, public relations and image. It also deals with the phenomenon of bottled and tap water in the context of marketing communication and public relations. The practical part contains results of quantitative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bolatzká, Martina. Image vody. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Strategie marketingové komunikace destinace cestovního ruchu
Lucie KOHOUTKOVÁ -
Návrh zlepšení e-marketingové komunikace ve firmě Makalu outdoor e-shop
Blanka KOHOUTKOVÁ -
Strategie komunikace s veřejností společnosti Severočeské doly.
Kateřina Kohoutková -
Strategie nových forem propagace pitné vody (na příkladu "Čerstvá kohoutková")
Kateřina Niklová -
Formy a možnosti dalšího vzdělávání v rámci celoživotního učení umožňujícího snadnější pronikání na trh práce a zvyšujícího konkurenceschopnost pracovníků v pohostinství
Monika Kohoutková -
Pitná voda z pohledu práva
Michael Kujínek -
Voda kolem nás a v ekonomice
Leona Černochová -
Voda, pitná voda a její význam ve výživě člověka
Anna PÁTERKOVÁ