Martina Bolatzká

Bakalářská práce

Image vody

The Image of Water
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou image balené a kohoutkové vody v kontextu marketingové komunikace. Teoretická část se zabývá základním vymezením pojmů spojených s marketingovou komunikací, public relations a image. Dále rozebírá vývoj fenoménu kohoutková a balená voda z hlediska marketingové komunikace a public relations. Praktická část obsahuje výsledky kvantitativního výzkumného šetření …více
Abstract:
The thesis deals with the phenomenon of bottled and tap water in the context of marketing communication. The theoretical part focuses on the basic definition of the terms related to marketing communication, public relations and image. It also deals with the phenomenon of bottled and tap water in the context of marketing communication and public relations. The practical part contains results of quantitative …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Bolatzká, Martina. Image vody. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe