Irena SINGOLOVÁ

Bakalářská práce

Řízení vztahů se zákazníky v České pojišťovně

Customer relationship management in the Czech insurance company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky ve společnosti Česká pojišťovna. Cílem bakalářské práce je analýza vztahů zákazníků s Českou pojišťovnou. Teoretická část obsahuje charakteristiku pojišťovnictví a řízení vztahů se zákazníky. Praktickou část tvoří SWOT analýza ČP a dotazníkové šetření, které se zabývá všemi možnými vztahy mezi zákazníkem a pojišťovnou. Následně je provedeno vyhodnocení …více
Abstract:
Bachelor thesis deals with customers´relationship at Ceska pojistovna. Goal of this thesis is analysis of customer relationship with Ceska pojistovna. Theoretical part contains characteristics of insurance and customer relationship. Practical part consists of SWOT analysis and survey focused on relationship between customer and insurance company. It´s followed by evaluation of local conditions and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 3. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Jaroslav Pilný, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SINGOLOVÁ, Irena. Řízení vztahů se zákazníky v České pojišťovně. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická