Řízení vztahů se zákazníky v České pojišťovně – Irena SINGOLOVÁ
Irena SINGOLOVÁ
Bakalářská práce
Řízení vztahů se zákazníky v České pojišťovně
Customer relationship management in the Czech insurance company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky ve společnosti Česká pojišťovna. Cílem bakalářské práce je analýza vztahů zákazníků s Českou pojišťovnou. Teoretická část obsahuje charakteristiku pojišťovnictví a řízení vztahů se zákazníky. Praktickou část tvoří SWOT analýza ČP a dotazníkové šetření, které se zabývá všemi možnými vztahy mezi zákazníkem a pojišťovnou. Následně je provedeno vyhodnocení …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with customers´relationship at Ceska pojistovna. Goal of this thesis is analysis of customer relationship with Ceska pojistovna. Theoretical part contains characteristics of insurance and customer relationship. Practical part consists of SWOT analysis and survey focused on relationship between customer and insurance company. It´s followed by evaluation of local conditions and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 3. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaroslav Pilný, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SINGOLOVÁ, Irena. Řízení vztahů se zákazníky v České pojišťovně. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Komplexní srovnání produktů Allianz pojišťovny a Generali Pojišťovny a jejich vnímání českou klientelou.
Vlastimil RYNDA -
Analýza marketingu se zaměřením na vztahy se zákazníky ve společnosti XYZ, po vzoru firmy Baťa a. s. do roku 1939.
Ondřej Popelka -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita -
Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Velká Pecka s.r.o.
Marharyta Novoseletska -
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
František Řiský