Marketing autodopravy firmy PESTAN – Veronika Coufalová
Veronika Coufalová
Bakalářská práce
Marketing autodopravy firmy PESTAN
Marketing of the Transport Company PESTAN
Anotace:
Cílem bakalářské práce Marketing autodopravy firmy PESTAN je analýza jednotlivých marketingových aktivit této firmy a v rámci závěrečných doporučení následný návrh řešení pro zlepšení těchto aktivit. Teoretická část je zaměřena na objasnění pojmu dopravní marketing a popis jednotlivých nástrojů marketingového mixu dopravních služeb na základě modelu ?7P?. Praktická část zahrnuje představení firmy PESTAN …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis ?Marketing of the transport company PESTAN? is the analysis of the various marketing activities of this company and in the final recommendations the subsequent suggestion for the improvement of these activities. The theoretical part focuses on clarifying the concept of transport marketing and on the description of the various instruments of the marketing mix of transport …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010
Zveřejnit od: 30. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2010
- Vedoucí: Ing. Mgr. Renáta PAVLÍČKOVÁ
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Coufalová, Veronika. Marketing autodopravy firmy PESTAN. Olomouc, 2010. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 30. 04. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2010 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový mix a inovace v pizzerii Vosíme
Petr Navrátil -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketing lázeňských zařízení v České republice a v zahraničí - komparativní analýza
Polyna Sysoeva -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Rostislav Alka -
Marketingový mix v prodejnách Levné knihy
Barbora Civínová
Název
Vložil
Vloženo
Práva