Kristýna Ďurkovičová

Bakalářská práce

Trendy marketingové komunikace

Marketing communication trends
Anotace:
Bakalářská práce jejímž tématem jsou Trendy moderní marketingové komunikace se zabývá nejen novými trendy, ale také klasickými nástroji. Teoretická část pojednává o významu marketingu a nastiňuje proces tvorby marketingové komunikace, kde ale věnuje největší část moderním a klasickým nástrojům marketingové komunikace. V analytické části je provedena analýza podniku, na který jsou aplikovány tyto …více
Abstract:
This bachelor thesis about marketing communication trends, deals not only with new trends, but also with classic tools of marketing communication. Theoretical part is about the meaning of marketing, and it outlines the process of creating marketing communication. In the analytics, the analysis of business is performed, on which are applied these trends and research using a questionnaire. In the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. František Milichovský, Ph.D. MBA
  • Oponent: Petr Novák, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON