Spolupráce asistenta pedagoga s učitelem při výuce na konkrétní základní škole – Anna NOVÁKOVÁ
Anna NOVÁKOVÁ
Bakalářská práce
Spolupráce asistenta pedagoga s učitelem při výuce na konkrétní základní škole
Cooperation of teaching assistant and teacher in teaching at primary school
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá spoluprací asistenta pedagoga s pedagogem. Cílem práce bylo zjistit, jak na dané škole spolupracují asistenti s pedagogy, jak na prvním stupni, tak na druhém stupni. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část vymezuje inkluzivní vzdělávání, žáka se speciálními vzdělávacími potřebami, podpůrná opatření a pojem asistent pedagoga. Praktická část …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the cooperation of a teaching assistant with a teacher. The aim of the work was to find out how assistants cooperate with teachers at the given school, both at the first level and at the second level. The work is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part defines inclusive education, a pupil with special educational needs, support measures …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Bc. Ivana Grohmann, DiS., Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NOVÁKOVÁ, Anna. Spolupráce asistenta pedagoga s učitelem při výuce na konkrétní základní škole. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Vychovatelství a speciální pedagogika / Vychovatelství a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Vztahy mezi žáky intaktními a žáky se speciálně vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
Kateřina Bártová -
Metoda aktivního naslouchání při práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Martina SVOBODOVÁ -
Rozvoj potenciálu žáků se speciálně vzdělávacími potřebami ve školní družině prostřednictvím edukačních aktivit
Daniel Antonín Zelinka -
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská -
Asistent pedagoga v inkluzi u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní a střední škole
Kamila Matuchová
Název
Vložil
Vloženo
Práva