Reflexe názoru učitelů k implementaci nové koncepce výuky informatiky na 1. stupni základní školy – Lukáš CÍRUS
Lukáš CÍRUS
Rigorózní práce
Reflexe názoru učitelů k implementaci nové koncepce výuky informatiky na 1. stupni základní školy
The reflection of teachers opinion on the implementation of a new concept of teaching Informatics in the primary schools
Anotace:
Práce se věnuje problematice implementace nové vzdělávací oblasti 5.3 Informatika do Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání na 1. stupni základní školy platném od 1. 9. 2023. Práce je strukturována do několika kapitol. Shrnuje vývoj vzdělávání informačních technologií a informatiky na 1. stupni základní školy v ČR. Seznamuje s realizací a prezentuje výsledky výzkumu realizovaného na …víceAbstract:
The thesis deals with problems in the implementation in the new educational field chapter 5.3 on Informatics in the Framework Educational Programme (FEP) for Basic Education, in particular, the primary schools, valid from 1 September 2023. The thesis is structured into several chapters. First, it summarizes the Information and Communication Technology development in the Czech Republic. Then, it describes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 1. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Kateřina Kostolányová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CÍRUS, Lukáš. Reflexe názoru učitelů k implementaci nové koncepce výuky informatiky na 1. stupni základní školy. Ostrava, 2024. rigorózní práce (PhDr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaRigorózní řízení / obor:
Učitelství pro 2. stupeň základních škol / Informační a komunikační technologie ve vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Vzdělávací programy pro chemii
Klára Baková -
Vzdělávací programy z pohledu výsledků praktických aplikací
Michaela Gagová -
Školní vzdělávací programy v praktických školách
Jiří Fryč -
Doprovodné programy pro krátkodobé výstavy Památníku písemnictví na Moravě zaměřené na děti předškolního věku a školní skupiny
Jana Poláková -
Náměty pro vokální činnosti v hudební výchově pro 1. ročník základní školy
Anna Přikrylová -
Zhudebněné básně pro žáky 1.–3. ročníku základních škol jako inspirace pro budování mezipředmětových vztahů
Natálie Pospíšilová -
Zařazení ukázek z literatury pro děti a mládež do vybraných učebnic češtiny pro 1. stupeň ZŠ
Klára Cabáková -
Role kreativity v sociálním životě: Kritické zhodnocení revizí rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Michaela Dufková