Implementace principů copywritingu ve vybrané společnosti. – Pavla Sadloňová
Pavla Sadloňová
Bakalářská práce
Implementace principů copywritingu ve vybrané společnosti.
Implementation of the Copywriting Principles in Selected Company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá copywritingem, jeho důležitými prvky a ovlivňujícími faktory. Copywriting je představen jako jeden z populárních nástrojů marketingové propagace. V práci je na základě hloubkových rozhovorů zkoumáno, jaké principy copywritingu jsou využívány profesionálními copywritery v praxi. V otázkách byl kladen důraz na následující atributy jako je: SEO, cílová skupina, druhy textů …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the copywriting, its important elements and influencing factors. Copywriting is defined as one of the popular marketing promotional tools. Based on in-depth interviews, is examined what copywriting principles are used in practice by professional copywriters. In the questions, the following attributes were emphasized: SEO, target group, type of text, customer or demand …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Eva Hvizdová, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SADLOŇOVÁ, Pavla. \textit{Implementace principů copywritingu ve vybrané společnosti.}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a~mezinárodních studií. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/tw09kd/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendelova univerzita v Brně
Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíBakalářský studijní program / obor:
Regionální rozvoj / Socioekonomický a environmentální rozvoj regionu
Práce na příbuzné téma
-
Copywriting a jeho účinnost
Věra Legatová -
Copywriting v propojení s typografií a zaměřením na umělecké prostředí
Hana Pavésková -
Copywriting
Tomáš Zítka -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jan Mrvík -
Analýza e-shopu pomocí Google Analytics, SEO a testování v laboratoři použitelnosti
Petr Šimek