Pavla Sadloňová

Bakalářská práce

Implementace principů copywritingu ve vybrané společnosti.

Implementation of the Copywriting Principles in Selected Company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá copywritingem, jeho důležitými prvky a ovlivňujícími faktory. Copywriting je představen jako jeden z populárních nástrojů marketingové propagace. V práci je na základě hloubkových rozhovorů zkoumáno, jaké principy copywritingu jsou využívány profesionálními copywritery v praxi. V otázkách byl kladen důraz na následující atributy jako je: SEO, cílová skupina, druhy textů …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the copywriting, its important elements and influencing factors. Copywriting is defined as one of the popular marketing promotional tools. Based on in-depth interviews, is examined what copywriting principles are used in practice by professional copywriters. In the questions, the following attributes were emphasized: SEO, target group, type of text, customer or demand …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Eva Hvizdová, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií

Mendelova univerzita v Brně

Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Regionální rozvoj / Socioekonomický a environmentální rozvoj regionu