Teaching Speaking Techniques in Adult Learners of English – Bc. Eliška Podaná
Bc. Eliška Podaná
Bakalářská práce
Teaching Speaking Techniques in Adult Learners of English
Teaching Speaking Techniques in Adult Learners of English
Abstract:
The thesis focuses on the issue of teaching speaking techniques as an integral part of developing speaking skills, which belong to the four basic language skills. On the basis of attitudes of language experts, the theoretical part aims to find which speaking techniques are considered relevant to teaching speaking in adult learners of English. It describes the aspects of speaking based on theoretical …víceAbstract:
Tato práce se zabývá problematikou výuky mluvených technik jakožto nedílnou součástí rozvoje mluvení, které patří mezi čtyři základní jazykové dovednosti. Na základě postojů odborníků si teoretická část klade za cíl zjistit, které mluvené techniky jsou považovány za relevantní pro výuku dospělých studentů angličtiny. Práce popisuje aspekty mluvení na základě teoretických konceptů stejně tak jako praktických …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2015
- Vedoucí: PaedDr. Monika Černá, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Podaná, Eliška. Teaching Speaking Techniques in Adult Learners of English. Pardubice, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Anglický jazyk - specializace v pedagogice
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj komunikativní klíčové kompetence ve výuce anglického jazyka
Klára Šlapalová -
Analýza možností rozvíjení řečových dovedností v rámci osvojování komunikativní kompetence v jazykových kurzech v e-learningu
Petr Hercik -
Komunikační kompetence dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí
Jana Hlavínková -
Využití německých moderních písní pro rozvoj komunikativní kompetence žáků na základní škole
Kristýna Šolcová -
Komunikativní kompetence dětí s dysfatickými rysy v předškolním věku
Martina Jahodová -
Kompetence logopedického asistenta v MŠ
Marcela WITOVÁ -
Rozvoj klíčové kompetence komunikativní v angličtině u českých žáků základní školy se zaměřením na výuku výslovnosti
Kateřina ŠTEKLOVÁ