Role asistenta pedagoga v inkluzivním vzdělávání žáků se SVP na prvním stupni základních škol. – Bc. Barbora Kafková
Bc. Barbora Kafková
Diplomová práce
Role asistenta pedagoga v inkluzivním vzdělávání žáků se SVP na prvním stupni základních škol.
The role of teachers assistant in the inclusive education of pupils with SEP at the first level of elementary school.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou inkluzivního vzdělávání na prvním stupni základních škol. Cílem diplomové práce je zodpovědět otázku: Jaký význam má role asistenta pedagoga v inkluzivním vzdělávání žáků, se speciálními vzdělávacími potřebami, na první stupni základní školy. Práce pojednává o tom, jak inkluzivní vzdělávání probíhá se zapojením asistentů pedagoga a podpůrných opatření.Abstract:
This diploma thesis deals with the issue of inclusive edication at the first level of basic school. The aim of this diploma thesis is to answer the question: The importance of the role of the teacher´s assistant in inklusive education with special education with special educational needs at the first level of basic school. The document discusses how inclusive education takes place with the involvement …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Tomáš Boukal, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KAFKOVÁ, Barbora. \textit{Role asistenta pedagoga v inkluzivním vzdělávání žáků se SVP na prvním stupni základních škol.}. Online. Diplomová práce. Pardubice: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/tw3p9f/.
Jak správně citovat práci
Kafková, Barbora. Role asistenta pedagoga v inkluzivním vzdělávání žáků se SVP na prvním stupni základních škol.. Pardubice, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáMagisterský studijní program / obor:
Sociologie / Sociální antropologie
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Asistent pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání na základní škole
Kateřina Grycová