Lucie NOVOTNÁ
Bakalářská práce
Hodnocení přínosů eventů
Evaluation of benefits of the events
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na téma event marketing. Teoretická část práce je věnována základnímu popisu této oblasti, marketingové strategii tvorby eventu a přínosům eventů včetně jejich hodnocení. Ke zpracování praktické části byl vybrán konkrétní event, festival industriální kultury "Industry Open 2019". V práci je charakterizována značka Industry Open, následují výsledky z marketingového výzkumu …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the topic of event marketing. The theoretical part of the work is devoted to a basic description of this area, marketing strategy of event creation and the benefits of events, including their evaluation. A specific event, the festival of industrial culture "Industry Open 2019", was chosen to process the practical part. The work characterizes the Industry Open brand …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Štumpf, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NOVOTNÁ, Lucie. Hodnocení přínosů eventů. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova