BcA. Nikola Gurková
Diplomová práce
Značka
How to Make it Real
Anotace:
Vytvorenie odevnej značky, ktorej pevné základy sú ukotvené v priznaní pôvodu, autentic-kosti a jasnej vízii dizajnéra. Teoretická časť hľadá odpoveď na otázku: How to make it real? Zaoberá sa rôznymi prístupmi návrhárov a značiek ku tvorbe ako aj ich prezentáciou kolekcií, produktov či spôsobmi rozpovedania ich príbehu. Prechádza od centrálnej idey značky ku výberu názvu, tiež cez vytvorenie loga …víceAbstract:
Creation of a brand which is solidly based on recognition of origin, authenticity and clear vision of the designer. The theoretical part looks for the answer to the question: How to make it real? It deals with different approaches of designers and brands towards the crea-tion and presentation of their collections, products or ways of telling their story. It moves from the central idea of the brand …víceKlíčová slova
značka návrat ku koreňom nadčasovosť pomalá móda komfort kvalita inovácia marketing značky
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Gurková, Nikola. Značka. Zlín, 2017. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimédia a design - Design oděvu
Práce na příbuzné téma
-
Návrat ku koreňom
Katarína Hudačková