BcA. Nikola Gurková

Diplomová práce

Značka

How to Make it Real
Anotace:
Vytvorenie odevnej značky, ktorej pevné základy sú ukotvené v priznaní pôvodu, autentic-kosti a jasnej vízii dizajnéra. Teoretická časť hľadá odpoveď na otázku: How to make it real? Zaoberá sa rôznymi prístupmi návrhárov a značiek ku tvorbe ako aj ich prezentáciou kolekcií, produktov či spôsobmi rozpovedania ich príbehu. Prechádza od centrálnej idey značky ku výberu názvu, tiež cez vytvorenie loga …více
Abstract:
Creation of a brand which is solidly based on recognition of origin, authenticity and clear vision of the designer. The theoretical part looks for the answer to the question: How to make it real? It deals with different approaches of designers and brands towards the crea-tion and presentation of their collections, products or ways of telling their story. It moves from the central idea of the brand …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Gurková, Nikola. Značka. Zlín, 2017. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimédia a design - Design oděvu

Práce na příbuzné téma