Matěj Brož

Bakalářská práce

Vstup Swine Agency na český trh

Entry of the Swine Agency to the Czech Market
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vstupem agentury Swine Agency na český trh. Zaměřuje se na hudební management v alternativním prostředí. Cílem práce je zanalyzovat nákupní chování českých hudebních interpretů při volbě agentury. Zjistit jejich potřeby, motivaci a zda jsou dostatečně informováni o činnostech agentur. V teoretické části jsou definovány pojmy důležité pro praktickou část jako hudební agentura …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with Swine Agency entry to czech market. It focuses on music management in alternative genres. The aim of the thesis is to analyze shopping behavior of czech musicians when choosing an agency, find out their needs, motivation and whether they are sufficiently informed about the activities of the agencies. The theoretical part defines terms important for the practical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Eva Gartnerová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Brož, Matěj. Vstup Swine Agency na český trh. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace