Analýza marketingové komunikace v bankovním sektoru – Michaela RITTEROVÁ
Michaela RITTEROVÁ
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace v bankovním sektoru
Analysis of marketing communications in the banking sector
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci v oblasti bankovního sektoru. Cílem této práce je vypracovat přehled o nástrojích marketingové komunikace, porovnat nástroje vybraných českých bank a navrhnout nové přístupy, které by přispěly k efektivnější marketingové komunikaci. První část této práce obsahuje teoretickou charakteristiku bankovního marketingového mixu a marketingového komunikačního …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on marketing communication in the banking sector. The main of this work is to develop an overview of the tools of marketing communication tools to compare selected Czech banks and to propose new approaches that would contribute to more effective marketing communications. The first part contains the theoretical characteristics of bank marketing mix and marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 11. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Mgr. Lenka Nigrinová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RITTEROVÁ, Michaela. \textit{Analýza marketingové komunikace v bankovním sektoru}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/txrlw9/.
Jak správně citovat práci
RITTEROVÁ, Michaela. Analýza marketingové komunikace v bankovním sektoru. Ústí nad Labem, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace a public relations chovatelských potřeb pro sportovní kynologii
Laura Richter -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Marketingová komunikace se zaměřením na public relations v knihovně Jiřího Mahena v Brně
Veronika Juráková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Analýza marketingové komunikace konkrétního podniku s důrazem na Public Relations
Tomáš Psota -
International Direct Marketing of the selected company
Kristina Simonova