Veronika ÁBELOVÁ

Diplomová práce

Subliminální reklama jako nástroj ovlivňování spotřebitele

Subliminal Advertising as a Meduim that Influences the Consumer
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá subliminální reklamou jakožto nástrojem ovlivňování spotřebitele. V první řadě jsou uvedeny základní informace o reklamě a psychologických pojmech. Následně je objasněn pojem podprahová reklama a popsáno její členění s následným zaměřením zejména na obrazové subliminální podněty. Dále je provedena kompilace výzkumů, které proběhly v minulosti a tematicky se zabývaly podprahovou …více
Abstract:
This master's thesis deals with subliminal advertising as a medium of influencing consumers. At first, there is general information about advertising and psychological terms. Then there is clarified term "subliminal advertisement" and described its classification with closer look at the visual subliminal stimuli. In the next part there is performed a compilation of past research about subliminal advertising …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PhDr. Václav Houžvička, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ÁBELOVÁ, Veronika. Subliminální reklama jako nástroj ovlivňování spotřebitele. Ústí nad Labem, 2017. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management