Využití programu dynamické geometrie GeoGebra ve výuce čtyřúhelníků – Martin ANDERLE
Martin ANDERLE
Bakalářská práce
Využití programu dynamické geometrie GeoGebra ve výuce čtyřúhelníků
The Use of GeoGebra Dynamic program in teaching Quadrilaterals
Anotace:
Práce je zaměřena na popis programu GeoGebra a její využití ve výuce čtyřúhelníků. Přílohu této BP tvoří několik geometrických figur vytvořených k výkladu vlastností čtyřúhelníků žákům základní školy.Abstract:
This thesis focuses on description of GeoGebra software and it?s usage in teaching quadrilaterals. Examples of geometric figures created to explain Quadrilaterals? characteristics to grammar school students are enclosed.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lukáš Honzík
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ANDERLE, Martin. Využití programu dynamické geometrie GeoGebra ve výuce čtyřúhelníků. Plzeň, 2013. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Přírodovědná studia / Matematická studia
Práce na příbuzné téma
-
Mnohoúhelníky v učivu matematiky na základní škole
Michaela MALEČKOVÁ -
Geogebra na střední škole
Lucie Vytlačilová -
GeoGebra nástroje ve výuce geometrie
Marek BUKOVSKÝ -
Analytická geometrie kuželoseček na gymnáziích v programu GeoGebra.
Tomáš CIENCIALA -
Podpora výuky analytické geometrie v programu GeoGebra
Vojtěch Frybert -
Rozvíjení matematické gramotnosti pomocí softwaru GeoGebra ve stereometrii
Antonín DEMEL -
Některé možnosti využití programu GeoGebra ve výuce matematiky na 1. stupni ZŠ
Tereza LÁSKOVÁ -
Geometrie povrchu těles v softwaru GeoGebra jako nástroj pro rozvoj prostorové představivosti u žáků ZŠ a SŠ
Jakub Zupko