Metody vyučování v matematice na základních školách – Bc. Šárka BÍLKOVÁ
Bc. Šárka BÍLKOVÁ
Diplomová práce
Metody vyučování v matematice na základních školách
Methods of teaching mathematics at primary and lower secondary schools
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na rozdíl v postupech řešení úloh žáků, které se učí Hejného metodou a žáků, které se učí běžnými metodami. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje rozdílu mezi transmisivním pojetím a konstruktivistickém pojetím matematiky. Obsahuje popis vyučovacích metod, její klasifikaci a popis Hejného metody, její principy, výhody a nevýhody a …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the difference in the problem-solving procedures between students who study using the Hejný method and students who study using conventional methods. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part is devoted to the difference between the transmissive concept and the constructivist concept of mathematics. It contains a description of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jan Wossala, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BÍLKOVÁ, Šárka. Metody vyučování v matematice na základních školách. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství matematiky pro 2. stupeň základních škol / Učitelství matematiky pro 2. stupeň základních škol / Učitelství základů společenských věd a občanské výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj komunikačních schopností u dětí v předškolním věku v běžné mateřské škole a v mateřské škole Montessori
Alice POCHOBRADSKÁ -
Srovnání výkonu v Testu pro identifikaci nadaných žáků v matematice u dětí vyučovaných Hejného metodou a dětí vyučovaných běžným způsobem
Tamara Kunčarová -
Chemometrické metody v plazmové spektrometrii
Veronika Faltusová -
Využití aktivizačních metod v hodině českého jazyka na 1. stupni v běžných a alternativních základních školách
Viola DUDKOVÁ -
Postoj všeobecných sester v nemocnici k alternativním metodám v boji s bolestí
Natálie Rychlá -
Připravenost budoucích učitelů 1. stupně základních škol k řešení nestandardních úloh v matematice
Kristýna MIKEŠKOVÁ -
Řešení nestandardních úloh v matematice žáky 5. ročníků na ZŠ s různým přístupem ke vzdělávání
Andrea DOSTÁLOVÁ -
Nestandardní úlohy ve výuce matematiky na 1. stupni základní školy
Monika Moravcová
Název
Vložil
Vloženo
Práva