Markéta VIDECKÁ

Bakalářská práce

Self-promotion and audience engagement on social media

Self-promotion and audience engagement on social media
Abstract:
This thesis investigates the linguistic and multimodal communication strategies employed by social media influencers on Instagram Reels, focusing on self-promotion, audience engagement, and rapport management. Applying a discourse-analytic approach informed by multimodal analysis and rapport management theory, the study examines 15 Reels from five diverse influencers. The findings reveal that influencers …více
Abstract:
Tato bakalářská práce zkoumá lingvistické a multimodální komunikační strategie využívané influencery na sociální síti Instagram, konkrétně ve formátu Reels. Práce se zaměřuje na sebepropagaci, zapojení publika a rapport management. Pomocí diskurzivní analýzy, multimodální analýzy a rapport management teorie analyzuje 15 příspěvků Reels od pěti různých influencerů. Výsledky ukazují, že influenceři budují …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2025
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Christopher Hopkinson, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VIDECKÁ, Markéta. Self-promotion and audience engagement on social media. Ostrava, 2025. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Anglická filologie / Anglická filologie - Angličtina pro odbornou a profesní komunikaci

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.