Self-promotion and audience engagement on social media – Markéta VIDECKÁ
Markéta VIDECKÁ
Bakalářská práce
Self-promotion and audience engagement on social media
Self-promotion and audience engagement on social media
Abstract:
This thesis investigates the linguistic and multimodal communication strategies employed by social media influencers on Instagram Reels, focusing on self-promotion, audience engagement, and rapport management. Applying a discourse-analytic approach informed by multimodal analysis and rapport management theory, the study examines 15 Reels from five diverse influencers. The findings reveal that influencers …víceAbstract:
Tato bakalářská práce zkoumá lingvistické a multimodální komunikační strategie využívané influencery na sociální síti Instagram, konkrétně ve formátu Reels. Práce se zaměřuje na sebepropagaci, zapojení publika a rapport management. Pomocí diskurzivní analýzy, multimodální analýzy a rapport management teorie analyzuje 15 příspěvků Reels od pěti různých influencerů. Výsledky ukazují, že influenceři budují …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2025
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Christopher Hopkinson, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VIDECKÁ, Markéta. Self-promotion and audience engagement on social media. Ostrava, 2025. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Anglická filologie / Anglická filologie - Angličtina pro odbornou a profesní komunikaci
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.