Teacher Talk: Use of English and Czech in English Lessons – Bc. Štěpánka Skupová
Bc. Štěpánka Skupová
Diplomová práce
Teacher Talk: Use of English and Czech in English Lessons
Abstract:
Tato práce se zabývá použitím mateřského a cílového jazyka učitelem v hodinách anglického jazyka. Teoretická část napomáhá k použití cílového jazyka v co největší možné míře.Předkládá též strategie a modifikace učitelovy promluvy. Praktická část popisuje strategie, které vedou k udržení výuky v cílovém jazyce. Situace a důvody, ve kterých učitelé používají český jazyk, jsou též uvedeny.Abstract:
This thesis focuses on the teacher´s use of the English and Czech language in English lessons. The theoretical part supports and encourages teacher´s predominant use of the target language in English lessons, presenting strategies and modifications of the teacher talk. The practical part describes what strategies the teachers use to keep the classroom in the target language. Situations and reasons …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2014
- Vedoucí: Mgr. Irena Reimannová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Skupová, Štěpánka. Teacher Talk: Use of English and Czech in English Lessons. Pardubice, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka
Práce na příbuzné téma
-
The comparison of teacher’s usage of the mother tongue and English language in English lessons
Dana Ševčíková -
Teachers' Usage of the Mother Tongue and the Target Language in English Lessons: a Comparative Study
Anna Plešingerová -
The use of the mother tongue in English language lessons for grammar school students
Pavla Šaldová -
The dilemma of mother tongue in English lessons
Lenka Temerová -
TED Talks: Receiver-Engaging Strategies in Communicating Science to the Public
Tram TRAN NHU QUYNH -
Strategie diskursu v mediální talk show: Průzkum kooperativního a zdvořilostního principu
Adéla JIŘÍKOVÁ