Adam Májek
Bakalářská práce
Humor v Reklamě
Humor in Advertising
Anotace:
V předkládané bakalářské práci se zaměřuji na humor v reklamě, přesněji se zaměřuji na kampaň, která obdržela EFFIE AWADS 2018. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části vycházím z odborné literatury, uvádím definici reklamy a humoru, formu-luji vznik humoru v reklamě, definuji základní pojmy týkající se zadaného tématu, uvádím teorie, formy a komponenty humoru. Obsahem praktické …víceAbstract:
In the presented bachelor thesis focuses on humor in advertising, more specifically I focus on the campaign that received the EFFIE AWADS 2018. The thesis is divided into theoreti-cal and practical part . In In the theoretical part I of the literature review, I present the definition of advertising and humor, the author the emergence of humor in advertising, I define the basic concepts related to the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Májek, Adam. Humor v Reklamě. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Kreativita TV reklamy
David Slovák -
Humor jako nástroj reklamy
Lukáš Smička -
Komika a humor v reklame
Adriana Hrušková -
Humor v reklamě
Veronika BRIEDLOVÁ -
Humor a vtip v televizní reklamě telekomunikačních společností.
Petra Cápíková