Fenomén ROPO a jeho vliv na nákupní chování spotřebitele – Nam Tran Trong
Nam Tran Trong
Bakalářská práce
Fenomén ROPO a jeho vliv na nákupní chování spotřebitele
Phenomenon and its Influence on the Consumer Shopping Behaviour
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá nákupním fenoménem ROPO (Research Online – Purchase Offline) a jeho dopadem na spotřebitelské chování. Zkoumá faktory, které spotřebitele vedou k tomuto postupu při nakupování. Dále zkoumá vliv uživatelských recenzí během nákupního rozhodování. V literárním přehledu jsou popsány jednotlivé fáze ROPO efektu. Vlastní práce se věnuje zpracování dat zdotazníkového šetření …víceAbstract:
The thesis deals with the phenomenon of the shopping behaviour ROPO (Research Online – Purchase Offline) and its impact on the consumer behaviour. Examines factors which lead consumer to use this approach when shopping. Furthermore, it also examines the influence of user reviews during the buying decision process. In literature review are described individual phases of the ROPO effect. The thesis itself …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Veselá, Ph.D.
- Oponent: Marcela Tuzová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské chování a online dovolená: Analýza uživatelského zážitku a faktorů ovlivňujících výběr
Tereza Srbová -
Identifikace spotřebitelského chování na trhu videoher
Vojtěch Dluhoš -
Consumer behaviour of expectant parents in relation to home improvements
Nikola Papíková -
Influence of social groups on consumer buying behaviour in Ghana
Juana Asamoah Buabeng -
Consumer Behaviour Towards Online Shopping of Fashion from Foreign Countries for a Population Between 18 and 25 Years Old
Alice Berthuy -
Zákaznické preference online vs. offline nakupování
Tereza Hlavoňová -
Chování spotřebitelů při online a offline nákupech obuvi dle věkových kategorií
Veronika TOMANOVÁ -
Consumers' trends in online shopping
Kristina Shcherbakova