Nam Tran Trong

Bakalářská práce

Fenomén ROPO a jeho vliv na nákupní chování spotřebitele

Phenomenon and its Influence on the Consumer Shopping Behaviour
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá nákupním fenoménem ROPO (Research Online – Purchase Offline) a jeho dopadem na spotřebitelské chování. Zkoumá faktory, které spotřebitele vedou k tomuto postupu při nakupování. Dále zkoumá vliv uživatelských recenzí během nákupního rozhodování. V literárním přehledu jsou popsány jednotlivé fáze ROPO efektu. Vlastní práce se věnuje zpracování dat zdotazníkového šetření …více
Abstract:
The thesis deals with the phenomenon of the shopping behaviour ROPO (Research Online – Purchase Offline) and its impact on the consumer behaviour. Examines factors which lead consumer to use this approach when shopping. Furthermore, it also examines the influence of user reviews during the buying decision process. In literature review are described individual phases of the ROPO effect. The thesis itself …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lucie Veselá, Ph.D.
  • Oponent: Marcela Tuzová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta