Produkce elektronické hudby v domácích podmínkách – Dušan SIVÁK
Dušan SIVÁK
Bakalářská práce
Produkce elektronické hudby v domácích podmínkách
Home Electronic Music Production
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje produkci elektronické hudby v domácích podmínkách. První kapitola stručně popisuje vývoj záznamu zvuku a hudebního průmyslu od vynálezu fonografu až po současnost. Ve druhé kapitole je věnován prostor poslechovým zařízením. Třetí kapitola pojednává o akustice a umístění zvukové techniky. Ve čtvrté kapitole se práce věnuje mikrofonům a dalším nástrojům, jež je možné při produkci …víceAbstract:
The bachelor's thesis pays attention to the production of electronic music in domestic conditions. The first chapter briefly describes the progression of sound recording and the music industry up to the present day. The second chapter is devoted to listening devices from speakers to headphones. The third chapter deals with acoustics and placement of sound equipment. The fourth chapter focuses on microphones …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 10. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jakub Kacar, DiS.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SIVÁK, Dušan. Produkce elektronické hudby v domácích podmínkách. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Popularizace hudby a organizace hudebního života
Práce na příbuzné téma
-
Využití umělé inteligence v produkci autorské elektronické taneční hudby
Martin Štěpančík -
Produkce a zveřejnění skladby v oblasti elektronické taneční hudby
Vojtěch Machálek -
Marketingové strategie elektronické hudby v Praze
Barbora Ulrychová -
Smyčka jako materiál současné elektronické hudby
Jiří Gombár -
Televize Genus - cesta od nezávislé regionální stanice k programové síti R1
Kateřina Hladíková -
Domácí nahrávací studio
Matěj Hejduk -
Rekonstrukce analogově pořízené hudební nahrávky v prostředí digitálně orientovaného domácího studia
Václav Svoboda -
Řešení neprofesionálního domácího nahrávacího studia pro domácí či školní využití
Martin SOJÁK