Hierarchické předpovídání poptávky ve výrobním podniku – Bc. Veronika Fejtová
Bc. Veronika Fejtová
Diplomová práce
Hierarchické předpovídání poptávky ve výrobním podniku
Hierarchical demand forecasting in manufacturing enterprise
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou hierarchického předpovídání poptávky ve výrobním podniku. Byla provedena literární rešerše zaměřená na předpovídání poptávky, jeho význam pro podnik a obecný postup předpovídání. Dále je zde charakterizována hierarchická struktura předpovědí poptávky a základní přístupy hierarchického předpovídání. V praktické části této práce byl proveden výzkum v podniku potravinářského …víceAbstract:
The thesis deals with hierarchical demand forecasting within an enterprise. A research into literary resources has been made, focusing on demand forecasting, it´s importance for an enterprise, and on the general forecasting procedure. Furthermore, the paper contains a characterization of the hierarchical structure of demand forecasts and basic hierarchical forecasting approaches. The practical work …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Michal Paták, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Fejtová, Veronika. Hierarchické předpovídání poptávky ve výrobním podniku. Pardubice, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniverzita Pardubice
Fakulta chemicko-technologickáMagisterský studijní program / obor:
Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Práce na příbuzné téma
-
Hierarchické předpovídání poptávky jako nástroj pro rozhodování podnikového managementu
Kateřina Joštová -
Předpovídání a plánování prodeje ve výrobním podniku
Jan Golda -
Výzkum v oblasti turistické poptávky - přístupy a metody
Dominika Polehňa -
Vliv poptávky na zisk podniku
Steven Vojáček -
Využití cenové elasticity poptávky při prodeji piva
Miroslav Adamec -
Chování zákazníků a výzkum poptávky ve vybraném hotelu.
Jiří Stareček -
Vliv marketingu na změnu poptávky po produktu
Richard Stieber -
Analýza nabídky a poptávky dobrovolnického cestovního ruchu v České republice
Martin Dudla