PŘÍPADOVÁ STUDIE TVORBY MEDIÁLNÍ STRATEGIE PRO DANOU SPOLEČNOST – Johanka Marková
Johanka Marková
Bakalářská práce
PŘÍPADOVÁ STUDIE TVORBY MEDIÁLNÍ STRATEGIE PRO DANOU SPOLEČNOST
CASE STUDY – MEDIA STRATEGY FOR SELECTED COMPANY
Anotace:
Bakalářská práce „Případová studie tvorby mediální strategie pro vybranou společnost“ se zabývá tvorbou mediální strategie pro projekt imerzivní výstavy díla Alfonse Muchy. První část definuje integrovanou marketingovou komunikaci a zabývá se teoretickým základem tvorby mediální strategie. V aplikační části je navržena a realizována mediální strategie daného projektu, která obsahuje vytvoření mediálního …víceAbstract:
The bachelor thesis "Case study – media strategy for selected company" deals with the creation of a media strategy for a project of an immersive exhibition of Alphonse Mucha's work. The first part defines integrated marketing communication and deals with the theoretical basis of media strategy development. In the application part, the media strategy of the project is designed and implemented, which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2023
- Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: Ladislav Pátík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Online marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček
Název
Vložil
Vloženo
Práva