Analýza jazykových prostředků v reklamách na mobilní operátory a nápoje – Leona Jenčová
Leona Jenčová
Bakalářská práce
Analýza jazykových prostředků v reklamách na mobilní operátory a nápoje
Analysis of language means in advertising for mobile operators and beverages
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá jazykovou analýzou reklam na nápoje a mobilní operátory. Kromě teoretické části, která je rozdělena do dvou větších kapitol - jazykový styl a marketing, je hlavním cílem této práce analyzovat reklamní texty a zjistit, jakých jazykových prostředků je užíváno v jednotlivých rovinách pro dosažení nejen persvazivní funkce reklamy.Abstract:
This bachelor thesis deals with the language analysis of advertisements for beverages and mobile operators. Besides theoretical part, which is divided into two large chapters - language style and marketing, the main goal of this work is to analyze texts used in advertisements and find out what language means are used in each layer to achieve persuasive function of advertising and beyond.Klíčová slova
Reklama reklamní styl reklamní text jazyková analýza persvaze nápoje mobilní operátoři
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Alex Röhrich, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JENČOVÁ, Leona. \textit{Analýza jazykových prostředků v reklamách na mobilní operátory a nápoje}. Online. Bakalářská práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/u16afn/.
Jak správně citovat práci
Jenčová, Leona. Analýza jazykových prostředků v reklamách na mobilní operátory a nápoje. Liberec, 2019. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Český jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Vliv PPC kampaní na výkonnost e-shopu s produkty pro zdravý životní styl
Marek Tomíček -
Analýza vizuálního stylu režiséra Roberta Hloze v reklamní tvorbě
Vojtěch Kapounek -
Cílové skupiny zákazníků a návrh reklamní kampaně pro společnost Wood Style
Petr Šidlo -
Analýza prostředků persvaze v reklamních textech časopisů Týden
Veronika Muselíková -
Formy persvaze v reklamách určených dětem
Kateřina KOMÁRKOVÁ -
Jazyková analýza reklam v chorvatštině a v češtině (na základě reklam na nápoje)
Lucie Veselá -
Reklama na nealkoholické nápoje a její vliv na žáky 2. stupně základní školy
Miroslava AMBROŽOVÁ -
Reklama na alkoholické nápoje a tabákové výrobky a její právní regulace
Martin Kotva
Název
Vložil
Vloženo
Práva