Postavení nadaného žáka v malotřídních školách Jihomoravského kraje – Hana Horáková
Hana Horáková
Bakalářská práce
Postavení nadaného žáka v malotřídních školách Jihomoravského kraje
Status of the Gifted Pupil in Small-Class Schools of the South Moravian Region
Anotace:
Tato bakalářská práce, jejíž název zní Postavení nadaného žáka v malotřídních školách Jihomoravského kraje, je rozdělena na dvě části. Část teoretickou, ve které jsou popsány teorie nadání, modely nadání, specifika nadaného žáka, ale i základní školy malotřídního typu a v neposlední řadě klima třídy a klima školy. Popisuje také různé typy organizací, které se zabývají podporou nadaných dětí a samotnou …víceAbstract:
This bachelor work, the title of which is Status of the Gifted Pupil in Small-Class Schools of the South Moravian Region is divided into two parts. The theoretical part, in which the theories of giftedness, models of giftedness, the specifics of the gifted children, as well as the small school with composite classes and, last but not least, the classroom and school climate are described. It also describes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Horáková, Hana. Postavení nadaného žáka v malotřídních školách Jihomoravského kraje. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Sociální pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Identifikace a vzdělávání rozumově nadaného žáka na malotřídní škole
Michal Peška -
Vzdělávání žáků s podpůrnými opatřeními v malotřídní škole
Ivana TOMÁNKOVÁ -
Diferencovaná výuka v málotřídní škole se zaměřením na matematicky nadané žáky
Iva Bradáčová -
Sociální klima třídy u nadaných žáků
Adéla Válková -
Identifikace nadání a mimořádného nadání žáků běžné základní školy
Pavla Francová -
Hudebně nadaní žáci a jejich jazyková a komunikační schopnost
Renata Horáková