Analýza konkurence a trhu pro automobilový portál TipCars.com – Mgr. Karel SMĚŠNÝ
Mgr. Karel SMĚŠNÝ
Diplomová práce
Analýza konkurence a trhu pro automobilový portál TipCars.com
Analysis of a competition and a market for automotive portal TipCars.com
Anotace:
Tato diplomová práce se ve své teoretické části zaměřuje na popis metod a pracovních hypotéz, kterým je věnován prostor v praktické části práce. Tato část práce se také zabývá popisem obchodních modelů jednotlivých automobilových inzertních portálů na českém trhu a přibližuje postavení na trhu mezi jednotlivými konkurenty. V projektové části práce se autor zaměřuje na konkrétní poslání služby a návrh …víceAbstract:
This diploma work focuses in its theoretical part on a description of methods and work hypothesis, for which there is room devoted in a practical part, too. This part of the thesis deals also with a description of business models of individual automotive advertising portals on a Czech market and it treats a situation on the market among particular competitors. In the project part of the thesis author …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2007
Identifikátor:
4971
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SMĚŠNÝ, Karel. Analýza konkurence a trhu pro automobilový portál TipCars.com. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 19. 04. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace webové stránky firmy pro vyhledávače
Jakub Himlar -
Nástroj optimalizace pro vyhledávače SEO jako podpora konkurenceschopnosti pro malé a střední podniky
Jiří Kopecký -
Vytvoření microsite a jejich optimalizace pro vyhledávače
Jan Schamberger -
Optimalizace specializovaného internetového obchodu se sportovním vybavením pro vyhledávače
Kryštof Novák -
Optimalizace e-shopu zdravetricko.cz, jeho technického stavu a obsahu pro vyhledávače
Eva Předotová -
Zviditelnění a optimalizace webových stránek firmy pro vyhledávače
Lucie Murasová -
Sestavení metodiky optimalizace webových stránek pro vyhledávače
Eva Bartoňková -
Optimalizace webové stránky střední školy pro vyhledávače
Adéla Máchová