Bc. Jan Barták
Diplomová práce
Internetový marketing
Internet Marketing
Anotace:
Diplomová práce zkoumá konkrétní podnik státní správy, Institut postgraduálního vzdělávání ve zdravotnictví, a jeho možnosti využití internetového marketingu. Teoretická část práce se věnuje pojmům marketing, marketingové prostředí, marketingová strategie. Dále práce vysvětluje pojem internetový marketing, jeho cíle a podrobně popisuje nástroje internetového marketingu. Práce se věnuje i problematice …víceAbstract:
The thesis examines the enterprise of state administration, Institute for Postgraduate Medical Education in Prague, and his possibilities of using Internet marketing. The theoretical part devotes to the concepts such as marketing, marketing environment and marketing strategy. Further explains the concept of Internet marketing, and in details describes a goals of internet marketing tools. In the last …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Zdeněk Havlíček, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Využití internetového marketingu vybraného podniku
Kateřina Churá -
Analýza internetového marketingu turistického města Naroč
Anastasiya Vinahradava -
Využití internetového marketingu ve vybraném podniku
Tu-Trinh Phamová -
Moderní nástroje internetového marketingu v praxi Univerzity Karlovy
Tomáš Pospíšek -
Moderní nástroje internetového marketingu
Eva Duhaňová -
Nástroje internetového marketingu
Kamil Lhoták -
Moderní nástroje internetového marketingu
Barbora Žákovcová -
Moderní nástroje internetového marketingu v praxi společnosti X a Y
Ngoc Nguyen Viet
Název
Vložil
Vloženo
Práva