Mgr. Jana KROPÁČOVÁ

Diplomová práce

Direct marketing jako efektivní nástroj komunikace

Direct marketing as efective engine of communications
Abstract:
This graduation thesis is engaged in the effectiveness of the direct marketing and its successful integration to the integrate communication of the retail company, whose main advantages are exact target group, permanent custom and the long-established company. The project part contains the recommendations and the proposals regarding the direct marketing tools e.g. the importance of the database setting …více
Abstract:
Diplomová práce se zabývá efektivitou direkt marketingu a jeho úspěšným zavedením do integrované komunikace maloobchodní firmy, jejíž hlavní výhody jsou jasná cílová skupina, stálá klientela a zavedená firma. Projektová část obsahuje doporučení a návrhy řešení týkajících se direkt marketingových nástrojů, například důležitost tvorby databáze, vytvoření webových stránek, návrh direkt marketingové kampaně …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2008
Identifikátor: 7597

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2008
  • Vedoucí: Mgr. Ing. Olga Jurášková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KROPÁČOVÁ, Jana. Direct marketing jako efektivní nástroj komunikace. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 25. 04. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace