Bc. Lenka HAVRLANTOVÁ

Bakalářská práce

Sociální prostředí jako faktor ovlivňující proxemiku dětí školního věku.

Social environment as a factor having influence on proxemics of school-age children
Anotace:
Tato práce je zaměřena na proxemiku dětí školního věku a na sociální prostředí jako možný faktor, který ji ovlivňuje. V teoretické části je nejprve stručně načrtnuta problematika komunikace jako takové, pak se podrobněji zabývám neverbální komunikací, zvláště proxemikou. Dále charakterizuji dvě sociální prostředí a to rodinné a prostředí dětského domova. Praktická část je věnována výzkumu, zda existuje …více
Abstract:
This thesis is focused on proxemics of school-age children and social environment as a possible factor, which has an impact on it. In the theoretical part is a brief description of communication itself on the beginning, then I more concerned with non-verbal communication, especially proxemics. Then I describe two social environments and that id the family and children{\crq}s home. Practical part is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2007
Identifikátor: 6809

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2007
  • Vedoucí: Mgr. Karla Hrbáčková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HAVRLANTOVÁ, Lenka. Sociální prostředí jako faktor ovlivňující proxemiku dětí školního věku.. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 25. 05. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika