Marketing a marketingová komunikace hudebního festivalu Ostravské dny – Bc. Kristýna ZELINSKÁ
Bc. Kristýna ZELINSKÁ
Bakalářská práce
Marketing a marketingová komunikace hudebního festivalu Ostravské dny
Marketing and marketing communication of music festival Ostrava Days
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu a marketingové komunikace hudebního festivalu. Nejprve se věnuji základním teoretickým poznatkům problémové oblasti {--} marketingu v kultuře a poté marketingu hudebního festivalu a jeho marketingovému mixu. Dále popisuji základní charakteristiky vybraného hudebního festivalu (Ostravské dny). Na základě informací je sestavena realizace marketingu …víceAbstract:
The thesis deals with problems of the music festival maketing. First of all I determine main theory aspects of the subject {--} marketing in culture and then marketing of music festival and his marketing mix. Then I describe main characteristics of selected music festival (Ostrava Days). Based on the information realization of organiyation marketing and completed marketing mix is composed. Finally …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008
Zveřejnit od: 12. 5. 2008
Identifikátor:
7537
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2008
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZELINSKÁ, Kristýna. \textit{Marketing a marketingová komunikace hudebního festivalu Ostravské dny}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/u4nru0/.
Jak správně citovat práci
ZELINSKÁ, Kristýna. Marketing a marketingová komunikace hudebního festivalu Ostravské dny. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 5. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace festivalů artificiální hudby: Mezinárodní Hudební Festival Český Krumlov
Barbora Toiflová -
Hudební festival Mighty Sounds – případová studie
Michaela Oulehlová -
Event občanského sdružení Festival Hrachovka - hudební festival Hrachovka
Barbora ČERNÁ -
Festival Let it Roll
Jan Braunšleger -
Regionální hudební festivaly v České republice. Festival Za poklady Broumovska.
Sára Nepilá -
Hudební festival – případová studie
Tereza Poláková -
Tvorba marketingové strategie pro festival Outdoor Rave
Dominika Lakomá -
An Analysis of Marketing Communication by the Fingers Up Music Festival
Martina Janků