Přínosy komunikačních forem pro management – Lucie Vorlíčková
Lucie Vorlíčková
Bakalářská práce
Přínosy komunikačních forem pro management
Communicational Features in Managemial Practice
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá přínosy komunikačních forem pro management. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Cílem práce je zjistit míru a úroveň komunikačních dovedností pro úlohu manažera ve zkoumané společnosti. V první části jsou prezentovány dostupné teoretické poznatky týkající se pojmů management, manažer a manažerské funkce, které jsou náplní práce každého vedoucí pracovníka …víceAbstract:
The bachelor thesis focus on the benefits of communication forms for management. Thesis consists of speculative and practical part. The aim of this thesis is to determine the level and scale of communication skills for the position of manager in particular company. The speculative part analyse theoretical knowledge of terms such as management, manager, manager status, and duties which are obligation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jana Horáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Making internal communication in a software company more efficient
Martin Bryndza -
Internal crisis communication in a particular Russian company
Evgeniia Shamrikova -
Internal communication in a selected company
Šimon Kopsa -
Communication as load bearing element of marketing communication
Ekaterina Sarantseva -
An Analysis of Internal Communication in the Holding Company UNEX a.s.
Blanka URBÁŠKOVÁ -
Assessment of communication processes in a selected company.
Nursultan Turganbaev -
Border Regions and the EU: The Role of INTERREG on the Cross-Border Integration Process in the Greater Region and in the Central European Region (Centrope) – A Comparison.
Nikolas Westenhoff -
The process of commodification in contemporary consumer culture. Commodifying space using the example of the Svabin site: developing a strategy for the chosen territory and business unit
Mariia Titova
Název
Vložil
Vloženo
Práva