Zuzana Hanačíková

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti

The Analysis of Marketing Communication of the Chosen Company
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace vybrané společnosti, působící na trhu online marketingových komunikací. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo zpracování literární rešerše zaměřené na oblast marketingové komunikace a následné stanovení teoretických východisek pro zpracování praktické části. Výstupem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace …více
Abstract:
The bachelor is focused on the analysis of marketing communications of the chosen company operating in the market of online marketing communications. The aim of the theoretical part of the bachelor's thesis was the elaboration of a literary research focused on the area of marketing communication and the subsequent determination of the theoretical basis for the elaboration of the practical part. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hanačíková, Zuzana. Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe