Reklama, jakožto faktor ovlivňující nákupní rozhodovací proces napříč generacemi – Barbora ONDEROVÁ
Barbora ONDEROVÁ
Bakalářská práce
Reklama, jakožto faktor ovlivňující nákupní rozhodovací proces napříč generacemi
Advertisement as a factor influencing the purchasing decision-making process across generations
Anotace:
Bakalářská práce se zabyvá reklamou a jejím vlivem na nákupní rozhodovací proces spotřebitelů z odlišnych generací. První kapitola popisuje nákupní chování spotřebitele společně s faktory, kterymi je v rámci nákupního procesu ovlivněn. Druhá kapitola popisuje reklamu a představuje její různé formy včetně současnych reklamních trendů. Třetí kapitola charakterizuje vybrané generace a jejich vztah k reklamě …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the influence of advertising on the purchasing decision - making process of consumers from different generations. The first chapter describes the consumer's shopping behavior together with the factors that influence the purchasing process. The second chapter describes advertising and presents its various forms. The third chapter characterizes selected generations and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ONDEROVÁ, Barbora. Reklama, jakožto faktor ovlivňující nákupní rozhodovací proces napříč generacemi. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Aroma jako faktor ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Rana Isac -
Nákupní chování spotřebitele na vybraném trhu
Adéla Maixnerová -
Neuromarketing a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů
Kristýna Hörnerová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Daria Manakova -
Nákupní chování spotřebitelů generace Y v odvětví maloobchodu
Tereza Zíková -
Vliv spotřební daně z tabáku na nákupní chování spotřebitele
Hana Zíková