Hodnocení nástroje product placement v rámci mediální tvorby České televize – Barbora Čajková
Barbora Čajková
Bakalářská práce
Hodnocení nástroje product placement v rámci mediální tvorby České televize
Evaluation of the product placement tool within the Czech television media production
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na product placement v rámci mediální produkce České televize. V literární rešerši jsou vymezeny hlavní pojmy a okruhy, kterých se téma práce týká. Zabývá se nejdříve obecněji marketingem, následně přechází přes komunikační mix a reklamu až k product placementu. V této problematice se dotkne odborných definic, nastíní historii a vývoj umístění produktu a seznámí s právní …víceAbstract:
The bachelor thesis is deals with the product placement of media production of the Czech television. In theoretical part the main concepts regarding product placement are described. The first part is aimed at general marketing, marketing mix, advertisement and product placement. The definitions, history and development of each particular part are stated and information about legal bodies, which supervise …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 11. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Huml
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČAJKOVÁ, Barbora. \textit{Hodnocení nástroje product placement v rámci mediální tvorby České televize}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/u6mg89/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Product placement jako forma reklamy a jeho vliv na veřejnost
Ivana Vlčková -
Product placement v současném televizním seriálu
Kryštof Kolesa -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Hana Züglerová -
Cesta product placement na televizní obrazovku
Alžběta Bláhová -
Product placement v českém prostředí
Filip Řepa -
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
Tereza Nováková -
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
Magda Průšková -
"Product Placement" a "Branded entertainment" v komunikačním mixu
Pavel Zingl
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses u6mg89 u6mg89/3
26. 11. 2015