Návrh marketingové strategie společnosti Rhinoceros, a.s. realitní divize Avareal – Ing. Zuzana SOUKUPOVÁ, DiS.
Ing. Zuzana SOUKUPOVÁ, DiS.
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie společnosti Rhinoceros, a.s. realitní divize Avareal
Concept of the marketing strategy of the company Rhinoceros, a.s. real estate division Avareal.
Anotace:
Cílem této diplomové práce je prezentovat návrh marketingové strategie společnosti Rhinoceros,a.s.. Na toto řešení nechť je nahlíženo jako na projekt tvůrčího řešení situace, neboť tato forma, v praxi realitních společností, dosud všeobecně chybí. Podstatou práce je prokázat schopnost samostatného popisu, analýzy a komplexního zhodnocení manažerského`` problému`` a návrh marketingového řešení. V první …víceAbstract:
The aim of this thesis is to present a concept of marketing strategy of the company Rhino-ceros,a. s. The merit of this thesis is to prove the ability to describe, analyse and evaluate a managerial {\clqq}problem`` and to suggest a marketing solution. The first part of this thesis gathers the knowledge of marketing, marketing planning and marketing plan. The sekond part of this thesis includes the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008
Identifikátor:
8320
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2008
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SOUKUPOVÁ, Zuzana. \textit{Návrh marketingové strategie společnosti Rhinoceros, a.s. realitní divize Avareal}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/u7koka/.
Jak správně citovat práci
SOUKUPOVÁ, Zuzana. Návrh marketingové strategie společnosti Rhinoceros, a.s. realitní divize Avareal. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový strategický plán občanského sdružení Kulturárium
Tereza Wíznerová -
Strategický marketingový plán taneční školy Swing Wings z. s.
Pavlína Horvátová -
Strategický marketingový plán pro soubor dvou památkových objektů
Lucie Vítámvásová -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Strategic marketing plan for fin-tech startup “CP&B”
Dmitrii Bachukin -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Dominika Žitníková -
Situační analýza podnikání realitní kanceláře Hrdlička-Hrdličková s.r.o.
Jitka Hrdličková -
Návrh na zefektivnění marketingové komunikace realitní kanceláře
David Srb