Ondřej KVAČKAJ

Bakalářská práce

Komunikační mix konkrétní společnosti

Communication mix of company Heineken Czech republic, a. s.
Anotace:
Předmětem bakalářské práce "Komunikační mix společnosti Heineken Česká republika, a. s." je analýza současného stavu komunikačního mixu vybrané společnosti a návrh na jeho zlepšení. Bakalářská práce je rozdělena do dvou základních částí. První, teoretická část se zabývá vysvětlením pojmů: komunikačního mix, jeho nástrojů a vysvětlením analýzy SWOT a analýzy PEST. Úvod praktické části obsahuje komunikační …více
Abstract:
The work "Communication mix of company Heineken Czech republic, a. s." is an analysis of the current state of the communication mix selected company and to its improvement. The thesis is divided into two main parts. The first, theoretical part deals with the explanation of concepts: communication mix, its tools and explanations SWOT analysis and PEST analysis. Introduction of the practical part contains …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 3. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KVAČKAJ, Ondřej. Komunikační mix konkrétní společnosti. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing