Laboratorní práce z mechaniky a elektřiny na gymnáziu – Daniel AUL
Daniel AUL
Bakalářská práce
Laboratorní práce z mechaniky a elektřiny na gymnáziu
Laboratory works from mechanics and electricity at high school
Anotace:
Bakalářská práce se skládá z pěti částí. První část je zaměřená na shrnutí toho, jak vidí česká a světová literatura laboratorní práce z fyziky. Druhá část je věnována analýze laboratorních cvičení navržených v příslušných gymnaziálních učebnicích a zhodnocení, do jaké míry zahrnují v sobě badatelsky zaměřenou výuku. Třetí část obsahuje rozhovory s učiteli fyziky na gymnáziu zaměřené na jejich přístup …víceAbstract:
This thesis consists of five parts. The first part focuses on summary of how the Czech and international literature views laboratory works from physics. The second part analyses laboratory works, that are designed in certain grammar school workbooks and evaluation, how much they include inquiry focused teaching. Third part has interviews with teachers from grammar school focused on their approach to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Mgr. Jiří Kohout, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
AUL, Daniel. Laboratorní práce z mechaniky a elektřiny na gymnáziu. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Přírodovědná studia / Fyzika se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Badatelsky orientovaná výuka ve fyzice na ZŠ
Monika Nováková -
Badatelsky orientovaná výuka v mateřské škole na příkladu environmentálního tématu tání ledovců
Eliška Pavlíčková -
Badatelsky orientovaná výuka s využitím modulů
Jana Širůčková -
Návrh badatelsky orientované výuky se zaměřením na pohybové systémy člověka a antropometrii na základních školách pomocí metody CLIL
Tereza PÁTROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka a její uplatnění při výuce technického předmětu
Lenka PROCHÁZKOVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka technických témat na 1. stupni ZŠ
Lucie KAŠPAROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka robotiky
Patrik KLOFÁČ -
Badatelsky orientované úlohy pro chemii
Leoš Sáblík