Unterschiede in der Werbesprache in Bezug auf die Zielgruppe – Hanka Teplá
Hanka Teplá
Bakalářská práce
Unterschiede in der Werbesprache in Bezug auf die Zielgruppe
Differences in the Language of Advertisement in relation to the Target Audience
Abstract:
This bachelor thesis describes the Differences in the Language of Advertisement in relation to the Target Audience. There are described differences in terms of marketing, semantics and communication. Two types of advertisements were analyzed in this work. In the theoretical part is described the advertising from marketing point of view, then the target groups are characterized and in the last chapters …víceAbstract:
Diese Bachelorarbeit befasst sich mit den Unterschieden in der Werbesprache in Bezug auf die Zielgruppe. Es handelt sich um die Unterschiede aus Marketingsicht und sprachlich-semantischer Sicht. Im Rahmen dieser Bachelorarbeit werden 2 Werbungen analysiert. Im theoretischen Teil wird Werbung in Bezug auf das Marketing beschrieben, dann werden die Zielgruppen charakterisiert und in den letzten Kapiteln …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Teplá, Hanka. Unterschiede in der Werbesprache in Bezug auf die Zielgruppe. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Německý jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.