Návrh marketingové komunikace pro firmu Svět z papíru – Klára Konečná, DiS.
Klára Konečná, DiS.
Bakalářská práce
Návrh marketingové komunikace pro firmu Svět z papíru
Design of marketing communication for the company Svět z papíru
Anotace:
Konečná, K. Návrh marketingové komunikace pro firmu Svět z papíru, bakalářská práce. Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta, 2022. Vedoucí práce Ing. Šárka Stojarová, Ph.D. Bakalářská práce se zabývá využitím nástrojů marketingu při propagaci firmy Svět z papíru se zaměřením na komunikaci a podporu prodeje. Na základě analýzy prostředí a současných nástrojů komunikace jsou zjištěny …víceAbstract:
Konečná, K. Design of marketing communication for company Svět z papíru, bachelor's thesis. Mendel University in Brno, Faculty of Business and Economics, 2022. Thesis supervisor Ing. Sarka Stojarova, Ph.D. The bachelor thesis deals with the use of marketing tools to promote company Svět z papíru with a focus on communication and sales support. Based on the analysis of the environment and current communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Šárka Stojarová, Ph.D.
- Oponent: Patrik Kubát, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Daně a veřejné finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová