Nejčastější typy rizikového chování ve školách – Marika PLESNÍKOVÁ
Marika PLESNÍKOVÁ
Bakalářská práce
Nejčastější typy rizikového chování ve školách
Most frequent types hazardous behaviour on schools
Anotace:
Tato práce je zaměřena na zhodnocení situace pedagogy na běžných základních školách a na základních školách praktických stran výskytu rizikového chování žáků těchto škol. Mapuje jejich názory a zkušenosti s tímto problémem a také naznačuje možná řešení současné situace ve výchovně vzdělávacím procesu.Abstract:
This work aimed to assess the situation of teachers in ordinary primary schools and primary schools practical sides of high- risk behavior of pupils in these schools. Map of thein views and experiences with this problem and also suggests possible solutions to the current situation in the educational process.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2011
Zveřejnit od: 8. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2011
- Vedoucí: PhDr. Pavla Štalmachová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PLESNÍKOVÁ, Marika. Nejčastější typy rizikového chování ve školách. Ostrava, 2011. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Antisociální chování u dospívající mládeže
Veronika CHROMÁ -
Disociální chování žáků na základní škole
Veronika Janíčková -
Prosociální chování jako protektivní faktor vzniku rizikového chování v dospívání
Veronika KRŮPOVÁ -
Hodnocení vlastního chování v sociálních situacích u adolescentů
Andrea Sudová -
HODNOCENÍ CHOVANI ZAKU S PORUCHAMI CHOVANI
Jitka Hamerská -
Úzkostná porucha jako rizikový faktor pro rozvoj poruchy chování a emocí u dětí a mládeže
Michaela Bartošíková -
Závislostní chování u dospívajících s poruchami chování
Lucie Trollerová -
Vnímání klimatu školy: srovnání žáků s LMP a poruchami chování a žáků s LMP bez poruch chování
Hana KOČÍ