Jana TMĚJOVÁ
Bakalářská práce
Učení hrou a výukové prostředí
The Game Learning and teaching-learning process
Anotace:
Ve své bakalářské práci se zabývám učení hrou ve výukovém prostředí. V teoretické části popisuji pojetí hry, hru v předškolním věku, duševní vývoj dítěte předškolního věku v souvislosti s dětskou hrou, znaky hry, důležitost hračky v procesu hry. Dále se zaměřuji na učení v předškolním věku, specifikuji učení řešení problémů, prožitkové učení, sociální učení. V poslední části mé práce se zaměřuji na …víceAbstract:
My bachelor thesis deals with game-based learning in didactic environment. The theoretical part describes the conception of the game, the game at preschool age, mental development of a preschool child in terms of children's games, features of games, and the importance of a toy in the process of the game. The further part of the thesis is focused on learning during the preschool age and especially learning …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2010
Zveřejnit od: 8. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 5. 2010
- Vedoucí: Mgr. Taťána Göbelová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TMĚJOVÁ, Jana. Učení hrou a výukové prostředí. Ostrava, 2010. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Modelování učení při řešení problémů
Matěj Klusáček -
Řešení správy parkování s využitím strojového učení
František Štrba -
Učení z dat o řešení problémů
Juraj Nižnan -
Rozvoj kompetence k řešení problému prostřednictvím dramatické hry u dětí předškolního věku
Nikol ZDRÁHALOVÁ -
Prožitkové učení na téma Voda jako nepostradatelná součást života
Michaela BUZICKÁ -
Sociální učení pod taktovkou influencerů: co se dospívající učí na sociálních sítích
Barbora Jánešová -
Sociální učení u psa domácího
Karolína Menšíková -
Spirála učení a skepse aneb Celoživotní učení sociálních pedagogů
Pavla Frňková