Škola pro 21. století, proměna funkcí školy – Bc. Ivana Sýkorová
Bc. Ivana Sýkorová
Bakalářská práce
Škola pro 21. století, proměna funkcí školy
School in 21. century, transformation of role of the school
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat společenské a ekonomické podmínky fungování školy v 21. století a proměnu funkcí školy. V první části se práce věnuje definicím funkcí školy a jejich rozdělení. Pro další potřeby této práce jsou vybrány především funkce vzdělávací a kvalifikační. Dále je v práci věnován prostor vývoji školy od historie až do 21. století a společenským změnám ovlivňujícím fungování …víceAbstract:
The aim of this thesis is to analyze the social and economic conditions in the 21st century and the transformation of functions of the school. The first part deals with definitions and functions of the school division. To further the purposes of this work are selected primarily educational function and qualification. Further work is dedicated to the development of school history from the first schools …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2012
- Vedoucí: doc. PaedDr. Petr Urbánek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Sýkorová, Ivana. Škola pro 21. století, proměna funkcí školy. Liberec, 2012. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
Průběh funkce: řešení úloh na různých stupních škol
Romana Hodkova -
Komunitní funkce školy
Ivana Kořínková -
Funkce v matematice na střední škole
Karolína Synková -
Funkce asistenta pedagoga u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v malotřídní škole
Dana Zouharová Lučeničová -
Goniometrické funkce - na co v přednášce z analýzy nezbývá čas
Pavla Holubíková -
Přístupy k zavedení lineární a kvadratické funkce na různých stupních škol.
Lucie Kuchařová -
Míra používání mobilních zařízení a jejich vliv na kognitivní funkce spotřebitele
Jozefina Perdedaj -
Didaktické funkce nonverbálních prvků jako prostředek transformace učiva v učebnicích zeměpisu pro 2. stupeň základní školy
Tereza Labajová