Tomáš BAJUSZ

Bakalářská práce

Sociální sítě v marketingové komunikaci firmy

Social networking tools and their use in marketing communications
Anotace:
Cílem této práce je zpracovat teoretická východiska k tématu práce se zaměřením na firemní marketing v sociálních médiích a zanalyzovat marketingovou komunikaci v rámci sociální sítě.
Abstract:
Aim of this work is to create theoretical sources within topic of business social media marketing and to analyze marketing communication inside social network.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor: 18679

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BAJUSZ, Tomáš. Sociální sítě v marketingové komunikaci firmy. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace