Sociální sítě v marketingové komunikaci firmy – Tomáš BAJUSZ
Tomáš BAJUSZ
Bakalářská práce
Sociální sítě v marketingové komunikaci firmy
Social networking tools and their use in marketing communications
Anotace:
Cílem této práce je zpracovat teoretická východiska k tématu práce se zaměřením na firemní marketing v sociálních médiích a zanalyzovat marketingovou komunikaci v rámci sociální sítě.Abstract:
Aim of this work is to create theoretical sources within topic of business social media marketing and to analyze marketing communication inside social network.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor:
18679
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BAJUSZ, Tomáš. Sociální sítě v marketingové komunikaci firmy. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Sport marketing and its social implications
Anna Zhavoronkova -
Social media influencers and their usage in marketing strategy
Aelita Li -
Social Media Marketing
Ishtiaq Ahmad Danish -
Návrh na zefektivnění marketingové komunikace Internet Mall, a.s.
Vojtěch Štembera