Výuka metodou CLIL a její využití na 1. stupni základních škol – Bc. Martina CHODILOVÁ
Bc. Martina CHODILOVÁ
Diplomová práce
Výuka metodou CLIL a její využití na 1. stupni základních škol
Teaching through the CLIL Method and its application in the Primary Classroom
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou, týkající se výuky metodou CLIL a její využití na 1. stupni ZŠ. Diplomová práce je rozdělená do dvou hlavních kapitol část teoretická a část praktická. V teoretické části se pozornost zaměřuje na přiblížení teoretických poznatků týkajících se uplatnění metody CLIL, jejich výhod a rizik, možností, metodiky a výuky na 1. stupni základních škol. Pozornost je zaměřená …víceAbstract:
The Diploma thesis deals with the issues relating to the use of the method of CLIL at Czech primary schools (grades 1-5). The thesis is divided into two main chapters a theoretical part and a practical one. The theoretical part focuses on the theoretical knowledge relating to the application of the method of CLIL, its benefits and risks, main principles, methodology and teaching implications at Primary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zveřejnit od: 22. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zuzana Bartsch Veselá, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CHODILOVÁ, Martina. Výuka metodou CLIL a její využití na 1. stupni základních škol. Olomouc, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Jazykové vzdělávání pedagogických pracovníků v rámci DVPP se zaměřením na anglický jazyk v základní škole s rozšířenou výukou jazyků
Michal Mareš -
Znalostní a dovednostní rozdíly mezi žáky učícími se anglický jazyk od první a třetí třídy základní školy
Eva Veselá -
Názory učitelů na výuku cizích jazyků se zaměřením na anglický jazyk u žáků 1. stupně základních škol
Anita Čechová -
Svátky a tradice v anglicky mluvících zemích ve výuce anglického jazyka na prvním stupni základní školy.
Eva Demmerath -
Příprava, realizace a evaluace Školního vzdělávacího programu pro základní vzdělávání se zaměřením na vzdělávací oblast Jazyk a jazyková komunikace - Cizí jazyk - Anglický jazyk
Miroslav FILIP -
POSTOJE A NÁZORY ČESKÝCH TEENAGERŮ NA ANGLICKÝ JAZYK
Gabriela KLIMENDOVÁ -
Oregonská metoda hodnocení dětí jako prostředek individualizace v práci učitele mateřské školy
Marcela TRANTINOVÁ -
Odhadování významu slov při čtení jako metoda výuky slovní zásoby
Klára Hewitt
Název
Vložil
Vloženo
Práva